Wprowadzenie
Polityka skierowana jest do użytkowników strony internetowej MPEC Sp. z o.o. w Olsztynie pod adresem: https://mpec.olsztyn.pl/. W Polityce zostały opisane zasady gromadzenia oraz wykorzystywania danych użytkowników serwisu, które są gromadzone bezpośrednio od nich lub za pośrednictwem plików cookies oraz podobnych technologii.
Administrator danych i kontakt do niego
Administratorem danych gromadzonych w związku z korzystaniem z Serwisu jest MPEC
Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie przy ul. Słonecznej 46, e-mail biuro@mpec.olsztyn.pl W sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych przez Administratora można kontaktować się z wyznaczonym u Administratora Inspektorem ochrony danych na adres e-mail: mpolakowska@mpec.olsztyn.pl
Zakres zbieranych danych
Serwis umożliwia Pani/u kontaktowanie się z Administratorem i przekazanie mu Pani/a danych identyfikacyjnych, kontaktowych, a także związanych z treścią wiadomości poprzez formularz kontaktowy. Wówczas pozyskane dane przetwarzane są zgodnie z klauzulą informacyjną dostępną pod linkiem: https://mpec.olsztyn.pl/klauzula-informacyjna/
Źródło danych
- Jeżeli kontaktował/a się Pani/Pan z Administratorem, dane zostały udostępnione nam bezpośrednio od Pani/a.
- Jeżeli Pani/a dane zostały przekazane w związku z załatwianą sprawą przez osobę, która tę sprawę skierowała do Administratora, to źródłem danych jest ta osoba. W takim wypadku Administrator otrzymuje dane identyfikacyjne, adresowe i związane ze sprawą, jak opis sprawy.
Cel i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych
Pani/a dane mogą być przetwarzane w celu udzielania odpowiedzi na zadane pytania, przekazania zamówionej oferty i prowadzenia korespondencji w celu załatwienia sprawy, na podstawie Pani/a zgody i prawnie uzasadnionego interesu administratora, jakim jest realizowanie żądań użytkowników (art. 6 ust. 1 lit. a i f RODO).
Prawo do wycofania zgody
Zgodę na przetwarzanie danych kontaktowych może Pani/Pan wycofać w dowolnym momencie kontaktując się z Administratorem. Wycofanie zgody może utrudnić lub uniemożliwić kontakt z Panią/em.
Obowiązek lub dobrowolność podania danych
- Podanie danych przez Panią/a w celach związanych z obsługą sprawy jest dobrowolne, ale niezbędne. Ich niepodanie może utrudnić lub uniemożliwić rozpatrzenie sprawy.
- Podanie danych niezbędnych do analizy statystycznej użytkowników Serwisu jest dobrowolne.
Uprawnienia wynikające z RODO w zakresie przetwarzanych danych
Ma Pani/Pan prawo:
- żądać od Administratora wglądu do Pani/a danych, a także otrzymania ich kopii (art. 15 RODO);
- żądać od Administratora sprostowania lub poprawienia danych (art. 16 RODO) – w odniesieniu do żądania sprostowania danych, gdy zauważy Pani/Pan, że dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
- żądać od Administratora usunięcia danych (art. 17 RODO);
- żądać od Administratora ograniczenia przetwarzania (18 RODO) – np. gdy zauważy Pani/Pan, że dane są nieprawidłowe – może Pani/Pan żądać ograniczenia przetwarzania swoich danych na okres pozwalający nam sprawdzić prawidłowość tych danych);
- wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Odbiorcy Pani/Pana danych osobowych
Odbiorcami Pani/a danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty, które uprawnione są do ich otrzymania na mocy przepisów prawa.
Czas przechowywania danych
Pani/a dane osobowe będą przechowywane do czasu wycofania zgody lub do czasu załatwienia sprawy, a następnie do upływu okresu przedawnienia roszczeń stron związanych z jej realizacją.
Dane gromadzone za pośrednictwem plików cookies oraz podobnych technologii mogą być przechowywane do momentu wygaśnięcia pliku cookie. Niektóre pliki cookie nigdy nie wygasają, w związku z tym czas przechowywania danych będzie równoważny z czasem niezbędnym administratorowi do zrealizowania celów związanych z gromadzeniem danych, jak zapewnienie bezpieczeństwa i analiza danych historycznych związanych z ruchem na stronie.
Przekazywanie danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej
Pani/a dane nie będą przekazywane do Państw trzecich ani organizacji międzynarodowych
Wykorzystywanie plików cookies oraz podobnych technologii
Administrator korzysta z niezbędnych plików cookie, w celu umożliwienia działania podstawowych funkcji strony. Ponadto, w przypadku prowadzenia badań statystycznych, marketingu bądź zapisywania preferencji użytkownika z wykorzystaniem plików cookies, administrator uzyska zgodę na zapisanie plików cookies na urządzeniu użytkownika.
W takim przypadku dane będą przetwarzane przez okresy wskazane w Polityce plików cookies lub do czasu wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
Wyrażenie sprzeciwu może nastąpić jedynie przez kliknięcie opcji „Zmień zgody ciasteczek”.
Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki, tzn. z domyślnym akceptowaniem plików cookies i podobnych technologii oznacza zgodę na ich wykorzystanie do określonych powyżej celów. Administrator nie wykorzystuje uzyskanych informacji do celów marketingowych.