
...z nami zawsze będzie cieplej...
Aktualności
-
Komunikat dla Klientów MPEC
dodano: 2020-10-19 11:49:43
Obsługa Klienta
Szanowny Kliencie, w trosce o Twoje zdrowie i bezpieczeństwo MPEC Sp. z o.o. wprowadza następujące zasady obsługi:
- w związku z pandemią koronawirusa MPEC Sp. z o.o. zaleca załatwianie spraw zdalnie za pośrednictwem urządzeń elektronicznych
- sprawy, których nie można załatwić zdalnie, można załatwić wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się z przedstawicielami przedsiębiorstwa
- podczas wizyty w siedzibie Spółki, należy poddać się badaniu temperatury
- każda osoba odwiedzjąca Spółkę musi się zarejestrować i wypełnić ankietę COVID
- na terenie MPEC jest obowiązek zakrywania nosa i ust maseczką, dezynfekcji rąk oraz utrzymywania dystansu społecznego
- osoby, które nie dostosują się do zasad wprowadzonych w Spółce, nie zostaną wpuszczone na teren przedsiębiorstwa.
Jednocześnie przypominamy, że Pogotowie Ciepłownicze MPEC służy Państwu pomocą przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Zgłoszenia przyjmowane są pod nr tel 993.